preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 11. 2012.

Ovaj mjesec: 1570
Ovaj tjedan: 391
Danas: 40
SLIKOVNA PRIČA O ŠKOLI

ELEKTRONIČKO NASILJE

SIGURNOST NA INTERNETU

klikom na sliku pokreni videozapis

PROGRAMIRANJE - Crtajmo s Kornijem

DABROVSKO VJEŽBALIŠTE

Aplikacija KORNI_1 
za početnike - klikni ovdje         

 

Crtajamo s Kornijem:
OSNOVNE NAREDBE

Ponovi osnovne Kornijeve naredbe pomoću  KVIZa

 

ZADACI

1. ZADATAK: DOHVATI  LJEŠNJAK
Pomozite vjeverici da dođe do lješnjaka koji je pao sa stabla. Nacrtajte stepenice pomoću kornjače.
Stepenica je visoka 5 koraka, a široka 10 koraka.
 

CRTEŽ ZADATKA                                          UPUTE:

    

SAVJETI - za korištenje aplikacije KORNI

 

2. ZADATAK: SLAGALICA

Ivica voli slagat slagalice.

a) Nacrtajte Korniejm ovakav oblik:
b) Zatim složite 4 takva oblika i obojaj ih. 

 

3. ZADATAK:   Korni je nacrtao sljedeće crteže.
Ispod su naredbe kojima je započeo cratti. Dopuni naredbe koje nedostaju, ako se Korni nalazio u u početnom položaju.


Ponovimo rad s Kornijem_1 
 
1. zadaci          2. zadaci          3. zadaci          4.zadaci          5.zadaci


Aplikacija KORNI_2

 

0. PREZENTACIJA - Postupak instalacije FMS Loga

1. PREZENTACIJA -  Uvod u kornjačin svijet
    1.  KVIZ - Osnovne naredbe za pomicanje kornjače
    1. IGRA Memory - Spoji puni oblik naredbe sa skraćenim oblikom

2. PREZENTACIJA - Moj prvi program
    2.  IGRA Crtanja - Pogađanje pojmova uz Moj prvi program
    2.  KVIZ -  Prvi Logo program
    2.  IGRA - LegoLogo - Dopuni programe da nacrtaju zadano

3. PREZENTACIJA - Nizovi likova

   3. KVIZ - Ponavljanje niza naredbi

4. PREZENTACIJA - Ulazne vrijednosti programa

   4.a KVIZ -  Ulazne vrijednosti za programe
   4.b KVIZ  - Računanje u Logu 
   4.c KVIZ  - Naredba pridruživanja

 

55Amemo Igra Memory: osnovne Kornijeve naredbe.
55Akoso Kviz: osnovni okret Kornija.
55Avje3.pdf Labirint: pomozi zeki doći do mrkve.
5Akvadrat Kviz: Korni crta kvadrate.
55Aprav Kviz: Korni crta pravokutnike.
55Akviz1a.htm Kviz: Crtamo s Kornijem - osnovni okret.
55Akut Kviz: okret Kornija pod kutom.
55Aponovi Kviz: ponavljanje naredbi.
55Avje8-10.pdf Crtanje pomoću Kornija (vježbe).
55Akviz1b.htm Kviz: Crtamo s Kornijem - okret pod kutem.
55Ainstal.pptx Postupak instalacije FMS Loga.
55Aprez1.ppsx Prezentacija: uvod u kornjačin svijet.
55Anaredbe Kviz: osnovne naredbe za pomicanje kornjače.
55ALogoMemory Igra Memory: spoji puni oblik naredbe sa skraćenim oblikom.
55Akviz2a.htm Kviz: Osnovne Logo naredbe.
55Aprez2.ppsx Prezentacija: moj prvi program.
55Aigra_crtanja Igra crtanja: pogađanje pojmova uz Moj prvi program.
55Avje13.lgo Rješenje 13. vježbe.
55Akviz2b.htm Kviz: Prvi Logo program.
55ALegoLogo Kviz: dopuni programe tako da nacrtaju zadani crtež.
55Avje14.lgo Rješenje 14. vježbe.
55Avje15.lgo Rješenje 15. vježbe.
55Avje16.lgo Rješenje 16. vježbe.
55Avje17.lgo Rješenje 17. vježbe.
55Aprez3.ppsx Prezentacija: nizovi likova.
55Avje18.pdf Vježba 18. Šareni kvadrat.
55Avje18a.lgo Rješenje 18. vježbe.
55Avje18b.lgo Rješenje 18. vježbe.
55Akviz2c.htm Kviz: Ponavljanje niza naredbi.
55Aprez4.ppsx Prezentacija: ulazne vrijednosti programa.
55Avje19.lgo Rješenje 19. vježbe.
55Avje20.lgo Rješenje 20. vježbe.
55Avje21.lgo Rješenje 21. vježbe.
55Akviz2d.htm Kviz: Ulazne vrijednosti za programe.
55Aracunanje Kviz: računanje u Logu.
55Avje22.lgo Rješenje 22. vježbe.
55Akviz2e.htm Kviz: Naredba pridruživanja.
Micro:bit

Uređivač MakeCode dostupan je na stranici ovdje.

Ili odite na stranicu: https://microbit.org/hr/code/.

 

 

55Amemo Igra Memory: osnovne Kornijeve naredbe.
55Akoso Kviz: osnovni okret Kornija.
55Avje3.pdf Labirint: pomozi zeki doći do mrkve.
5Akvadrat Kviz: Korni crta kvadrate.
55Aprav Kviz: Korni crta pravokutnike.
55Akviz1a.htm Kviz: Crtamo s Kornijem - osnovni okret.
55Akut Kviz: okret Kornija pod kutom.
55Aponovi Kviz: ponavljanje naredbi.
55Avje8-10.pdf Crtanje pomoću Kornija (vježbe).
55Akviz1b.htm Kviz: Crtamo s Kornijem - okret pod kutem.
55Ainstal.pptx Postupak instalacije FMS Loga.
55Aprez1.ppsx Prezentacija: uvod u kornjačin svijet.
55Anaredbe Kviz: osnovne naredbe za pomicanje kornjače.
55ALogoMemory Igra Memory: spoji puni oblik naredbe sa skraćenim oblikom.
55Akviz2a.htm Kviz: Osnovne Logo naredbe.
55Aprez2.ppsx Prezentacija: moj prvi program.
55Aigra_crtanja Igra crtanja: pogađanje pojmova uz Moj prvi program.
55Avje13.lgo Rješenje 13. vježbe.
55Akviz2b.htm Kviz: Prvi Logo program.
55ALegoLogo Kviz: dopuni programe tako da nacrtaju zadani crtež.
55Avje14.lgo Rješenje 14. vježbe.
55Avje15.lgo Rješenje 15. vježbe.
55Avje16.lgo Rješenje 16. vježbe.
55Avje17.lgo Rješenje 17. vježbe.
55Aprez3.ppsx Prezentacija: nizovi likova.
55Avje18.pdf Vježba 18. Šareni kvadrat.
55Avje18a.lgo Rješenje 18. vježbe.
55Avje18b.lgo Rješenje 18. vježbe.
55Akviz2c.htm Kviz: Ponavljanje niza naredbi.
55Aprez4.ppsx Prezentacija: ulazne vrijednosti programa.
55Avje19.lgo Rješenje 19. vježbe.
55Avje20.lgo Rješenje 20. vježbe.
55Avje21.lgo Rješenje 21. vježbe.
55Akviz2d.htm Kviz: Ulazne vrijednosti za programe.
55Aracunanje Kviz: računanje u Logu.
55Avje22.lgo Rješenje 22. vježbe.
55Akviz2e.htm Kviz: Naredba pridruživanja.

 

 

 

PROGRAMIRANJE

VARIJABLE

1. zad.
Odigraj igru VARIJABLE_1 
i rasporedi vrijednosti u varijable odgovarajućeg tipa

2. zad.
Odigraj igru - Spoji parove (Pair_Matching)
Samostalno zaključi što bi sa čime trebalo spojiti (po logici).

     

    1. igra - VARIJABLE-1                                                     2. igraPair_Matching
                                                                                                -Logični parovi 

Zadaci s varijablama
(VAŽNO: Stavimo li navodnike (spajaju se slova/brojevi, a ne zbrajaju se brojevi)

ZADACI- Šutljivi učitelj


 


Scrach - otvori editor za rad u Scrachtu

          https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

 

 

PROGRAMIRANJE u Scrachtu

PROGRAMIRANJE je danas jedna od najpopularnijih i najkorisnijih vještina koje možete posjedovati. Ne možemp reći da je programiranje lagana vještina za usvojiti. Ipak učenje programiranja ne mora biti naporno, štoviše može biti vrlo zabavno!

Upoznajte Scracht - programski jezik koji djeca i početnici obožavaju. Scracht početnicima pomaže da nauče programirati i da počnu stvarati impresivne kracije u kratkom vremenu. 

Za početak treba otići na web stranicu www.scratch.mit.edu i registrirati se. Preporučeno je da se registrirate kako biste kasnije mogli lako pristupiti vašim kreacijama (projektima) te nastaviti gdje ste zadnji put stali.

 

Da bi počeli raditi sa Scrachtom, samo kliknite na gumb "Registriraj se"

Nakon registracije, kliknite na Kreirajte gore lijevo i zabava može početi! Čestitamo! Upravo ste ušli u editor u kojem ćete provoditi većinu vremena. Na prvi pogled može izgledati komplicirano, ali ne brinite, u nastavku ćemo vam objasniti osnovne koncepte koji će vam pomoći da se lakše snađete.

 

DIJELOVI EDITORA

Editor u Scratchu se sastoji od tri dijela: 1) Ekran za izvršavanje koda 2) Skripte 3) Područje za programiranje.

KALENDAR 22./23.


Kliknite na sliku za veći prikaz


ZVONO


ŠTETNI OTPAD
Vodite li brigu o odlaganju štetnog otpada na pravo mjesto?





e - Dnevnik


NE DVOJI, ODVOJI!
Odlažete li stare baterije u predviđene spremnike?





BATERIJE - Letak



Anketa
Treba li vratiti zaključivanje ocjena na polugodištu?





E-LEKTIRE


Bijela roda

klikom na sliku pokrenite videozapis


Simbol identiteta RH

           KRAVATA

Priloženi dokumenti:
KRAVATA.pps


 


Klikom na sliku otvara se više


GIK-ovi


GIK 2020./21.


SAMOTESTIRANJE


Klikom na sliku pokreće se videozapis


Tražilica



Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


NATJEČAJI

YouTube kanal

Oglasna ploča

Korisni linkovi
obrazovanje

informacije


Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 11. 2012.

Ukupno: 331235
Ovaj mjesec: 1570
Ovaj tjedan: 391
Danas: 40

CARNet obavijesti

HITNO Upozorenje - širenje "WannaCry" ransomwarea (13.5.'17.)

HITNO Smjernice za zaštitu od "WanaCry" ransomwarea (15.5.'17.)

OBAVIJESTI od CARNet-a


Kalendar


Šk.god. 2020./21.


VREMENIK PPZ

Arhiva dokumenata

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja

1.r.-INFORMATIKA


DABAR

DABAR je 
više od 
natjecanja,
 


Dabar je izazov!

UPUTE UČENICIMA - UPIS
(odradi točke od 1 do 6)

UPUTE pred natjecanje


VREMENIK  INFORMACIJE  
 Vježbalište    PseudoDabar
Vježbe iz 2016.
1. Upis u sustav 2021.
2. Upis u kolegij Dabar 2021.
3. Lozinke za zadatke 2021. 
PRIDRUŽITE SE!





preskoči na navigaciju